- Hoi iedereen hier ben ik alweer met een nieuwe vraag.
In één van m'n vorige berichten was er sprake over mijn beste vriend waarvoor ik toen gevoelens had maar hij met iemand anders was. Wel hij is nu nog steeds met die persoon maar daar gaat het niet om.
We gingen nog steeds door het leven als beste vrienden.. tot op 2 weken terug toen ik naar 'n festival ging. Ik heb m'n maatje daar opgezocht gewoon om even goeiedag te gaan zeggen. Maar ik vond dat hij zich beschamend voordeed voor mij bij z'n vrienden en heb hem daarop gewezen ook.. en dat is m in het verkeerde keelgat geschoten.
Ik heb m al 1000x mn excuses aangeboden, hem in 't station na school opgewacht en wenend in zn armen gevlogen en gehuild dat 't me speet maar hij reageerde daar niet al te fel op. Daarna heb ik nog 'n aantal keer geprobeerd om er met hem over te praten om misschien een oplossing te vinden.. maar hij is over dat onderwerp niet aanspreekbaar.De eerste dagen na school op de tram keerde hij mij zelfs de rug toe. Die avond nog heb ik hem opgebeld en gevraagd of we eigenlijk nog zo'n goeie vrienden gaan blijven. En hij antwoordde heel droog " ik weet het niet" Mijn wereld stortte toen ff in.. ik heb 't toen 'n weekje gelaten voor wat 't was..
Nu keert hij me niet meer de rug toe en antwoord ie wel op smsjes.. maar wel afstandelijker dan vroeger..
Dit is de eerste keer in 4 jaar dat we echt ruzie hebben over iets en ik zie mijn fout in maar wat ik niet snap is dat na 1 ruzie de band zo goed als kapot is.. Hij doet in mijn ogen ook niet zoveel moeite om het op te lossen.. en we hebben samen toch wel héél veel mooie tijden beleeft ook.. en ik vraag me dan af.. is dat dan allemaal voor niets geweest..?
Hoe dan ook ik wil dolgraag m'n oude maatje terug maar ik ben echt ten einde raad

Iemand die me kan helpen?

.
.. Toen hij terug passeerde om nog eten bij te halen vroeg ik hem waarom hij nu zo kwaad reageerde. En hij vond blijkbaar dat ik echt bitchy uit de hoek kwam .. Hij is zo de hele dag kwaad geweest.. Eens weer in België diezelfde avond vroeg ik hem of hij nog boos op me was. Hij zei op 'n sarcastische toon "nee ze ik ben keigoegezind dat ge zo deed tegen mij vanmorgen". Ik ben op dat moment zo enorm kwaad op hem geworden.. Nu praten we dus alweer niet om een stomme en niet slechtbedoelde goedemorgen --' Mijn vriendinnen raden mij aan hem vanaf nu gewoon links te laten liggen en dat hij zelf maar weer moet afkomen..