Jeugd en Seksualiteit vzw

Laat en daardoor ongelukkig

Ben je klaar voor seks? Weet je niet wat je moet doen? Ben je op zoek naar tips? Was de eerste keer iets om je hele leven te onthouden of liever zo snel mogelijk te vergeten? Plaats je vraag of geef je mening!

Laat en daardoor ongelukkig

Berichtdoor me86 » zo 11 mei 2008, 23:46

Hallo iedereen

Een beetje ten einde raad post ik hier een bericht, in de hoop wat gemeende goede raad te krijgen.

De situatie: ik ben een jongen van 1986 die heel binnenkort het unief zal verlaten, maar maagdelijk. Ik loop daar nu al daaaaaaaaaaaagen op te denken, dag en nacht.

Ik loop er echt slecht van, ik overweeg eens call girl of zo te proberen, gewoon om van die onzekerheid af te geraken. Heeft iemand dat al gedaan? Is dat een idee dat overwegen waard is? Zijn er consequenties die ik niet zie....

thx
me86
Newbie
Newbie

Geslacht: man

Re: Laat en daardoor ongelukkig

Berichtdoor Lientjuh » ma 12 mei 2008, 11:11

Meisje van 1987... en situatie is hier net dezelfde.
Ik vind het voor mezelf ook heel erg jammer, en wil het ook anders, heb kansen genoeg, maar de ware is nog niet gepasseerd.
Maar uiteindelijk, waarom meelopen met de rest? Ik vind het eiglijk erger dat 12/13 jarigen geen maagd meer zijn...
Je MOET het op die leeftijd al gedaan hebben, maar waarom?
Onze tijd komt nog wel zeker :-)
Lientjuh
Newbie
Newbie

Berichtdoor foreverlovedx » ma 12 mei 2008, 14:40

als je wil kan nog altijd een one night stand doen éh

Zoiets moet toch speciaal zijn?
mijn lief was wel 21 toen hij voor het eerst seks had
geniet van seks en doe het als je er klaar voor bent(leeftijd speelt geen rol)en veilig
foreverlovedx
Member
Member

Geslacht: vrouw

Berichtdoor Daffy » di 13 mei 2008, 17:30

Ik volg Lientjuh, liever wat 'later' dan zo heel jong.
Bovendien, wat is 'laat'? Je bent heus de enige niet hoor, ook in mijn kenniskring ken ik enkele +twintigers die nog maagd zijn.
Zoiets moet je op je eigen ritme doen, als jij vindt dat je er klaar voor bent en je de ideale persoon hebt gevonden, dan moet je het doen.
Maar ga het nu niet gaan forceren. Ik zeg niet dat de eerste keer perfect moet zijn/zal zijn, maar zoiets is best speciaal.
Treur niet, voor je het weet krijg je je kans! Alvast het beste! ;)
Serious disease love is: once infected, your power will constantly drain, but it feels damn good!
Daffy
Moderator
Moderator

Geboortedatum: 15 jun 1988

Berichtdoor doucevictime » di 13 mei 2008, 21:09

Vind ik ook :)
Ik vond mezelf ook laat, omdat er inderdaad veel mensen waren die al geen maagd meer waren. Maar als je dan zo eens met mensen begint te spreken dan ontdek je nog veel meer mensen die ook nog maagd zijn.
Komt heus nog wel!!
let your hips do the talking
doucevictime
Moderator
Moderator

Geboortedatum: 12 nov 1988

Berichtdoor me86 » do 15 mei 2008, 01:04

Bedankt voor de steunende reacties. Toch, ik blijf er heel vaak aan denken. Misschien (waarschijnlijk) te vaak, maar doe je eraan........
me86
Newbie
Newbie

Berichtdoor Veerle K » za 14 jun 2008, 23:36

Ik kan het begrijpen, maar toch is het nergens voor nodig.
Wat heb je liever: geen maagd meer zijn, maar het gedaan hebben met een call-girl/... of binnen de komende jaren je eerste keer hebben met iemand aan wie je later nog met positieve gevoelens zal terugdenken?
Ik vind het iets moois, als je niet al x-aantal sekspartners gehad hebt... Bovendien handig, je hebt geen condoom nodig, want je hebt nog geen andere sekspartners gehad...
Zowel ik als vriendlief waren begin 20 bij onze eerste keer seks. Niets mis mee.
Scheelt een pak als je al wat volwassen bent. Dan ga je meteen vaak verstandiger om met anticonceptie/bescherming tegen soa...
Weinig mensen beklagen zich jaren later dat ze laat voor de 1e keer seks hebben gehad. Daarentegen hoor ik wel af en toe mensen die er te vroeg mee begonnen...
Maar misschien dat dit je niet veel helpt... Ik hoop dat je gauw een meisje ontmoet...! Het verenigingsleven (sportclub/...) zijn vaak ideale plaatsen om mensen te ontmoeten...
Veerle K
Newbie
Newbie

Berichtdoor prc » zo 15 jun 2008, 11:59

me86 schreef:Bedankt voor de steunende reacties. Toch, ik blijf er heel vaak aan denken. Misschien (waarschijnlijk) te vaak, maar doe je eraan........

Ze zeggen soms: Wie zoekt die vindt. Volgens mij is dat echter niet het gepaste advies hier. Stel je er voor open (en hou je ogen open ;) ) maar actief zoeken heeft geen zin.

Zoals Veerle K aanhaalt: Het is dan natuurlijk wel handig als ge de kansen vergroot door deel uit te maken van een of andere vorm van verenigingsleven, bij voorkeur met leeftijdsgenoten...
prc
Member
Member

Berichtdoor coersje » wo 13 jan 2010, 14:33

Hey, ik ben zelf een jongen op het moment 22, en ben nog maagt, alhoewel ik samen met mijn vriendin al 3 jaar verkering hebben en al heel wat stappen zijn afgegaan is het tot nu toe nog niet aan de daad gekomen. zelf heb ik vaak ook het idee dat ik veel te vaak aan sex denk, ik hoef haar dijen maar te zien en mijn jongen komt al overeind, ook op school idem, als ik aan haar denk dat gaan mijn gedachte idem naar sex. nu is dit voor jongens in het algemeen compleet normaal, statistieken zeggen dat jongens gemiddeld 8-12 keer aan sex denken op een dag, en als je maagd bent is dat nog zwaarder, zelfs op die leeftijd, toch zou ik als ik jou was niet mn vriend in het eerste beste gat douwen, want dat is dan precies wat je doet. der is dan helemaal niets bij, en het zal die leegde en dwang ook niet wegnemen, er zal alleen een andere rede bij komen. dat is in ieder geval mijn mening, zelf ben ik van mening dat wachten veel mooier en beter is,
als je niet weet hoe het is met een ander, hoe kan je dan ooit ontevrede worden over je toekomstig partner??

ook al moet jij je beslissingen zelf maken, het andtwoord dat menig mens met mij deeld staat vetgedrukt in alle replies, en ja jongens denken veel aan sex.
coersje
Newbie
Newbie

Geboortedatum: 18 mei 1987

Berichtdoor Dave » do 14 jan 2010, 01:15

3j zonder seks, wauw, respect.
Eens het gebeurt is, kan je niet meer zonder. :wink:
Maar als je na 3j er nog niet aan begonnen bent, wanneer dan wel...? :|
x
Dave
Senior Member
Senior Member

Geboortedatum: 17 apr 1991

Berichtdoor little general » do 14 jan 2010, 09:28

Ik sluit me aan bij meneer Dave hierboven...
And a gentle mix of Endorphins, Epinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Dopamine and Phenethylamine..
little general
Top member
Top member

Geboortedatum: 20 jul 1990

Berichtdoor In Love » do 14 jan 2010, 20:52

Dave schreef:3j zonder seks, wauw, respect.
Eens het gebeurt is, kan je niet meer zonder. :wink:
Maar als je na 3j er nog niet aan begonnen bent, wanneer dan wel...? :|
x

idd respect, zou dus niets voor mij zijn.. maand zonder en kword al zot :P
I believe in true love!
In Love
Top member
Top member

Geboortedatum: 15 maart 1990

Berichtdoor little general » do 14 jan 2010, 21:44

Ik zit nu toch ook al 6 maand zonder, maar ik heb geen lief ^^
And a gentle mix of Endorphins, Epinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Dopamine and Phenethylamine..
little general
Top member
Top member

Geboortedatum: 20 jul 1990

Berichtdoor coersje » vr 15 jan 2010, 02:11

Haha, ja ik begrijp jullie wel, maar kan je missen wat je niet kent :)?
iig ja we zijn er wel mee bezig en we zijn er klaar voor maar er zijn wat complicaties, meestal de plaats, omdat we niet dicht bij elkaar wowen, ik op kamers zit en zij in een huis met 8 andere is het lastig om is rustig een avondje aan de kant te zetten daarvoor.
coersje
Newbie
Newbie

Geboortedatum: 18 mei 1987

Berichtdoor Butterfly » ma 18 jan 2010, 10:57

coersje schreef:Haha, ja ik begrijp jullie wel, maar kan je missen wat je niet kent :)?
iig ja we zijn er wel mee bezig en we zijn er klaar voor maar er zijn wat complicaties, meestal de plaats, omdat we niet dicht bij elkaar wowen, ik op kamers zit en zij in een huis met 8 andere is het lastig om is rustig een avondje aan de kant te zetten daarvoor.

Is het dan enkel de plaats die een obstructie vormt? Geen opvatting ofzo?
Ik denk dat het op een kamer toch zeker mogelijk is! Het is misschien maar 1 kamer maar ook dan kan je het gezellig maken en heb je eigenlijk niet veel meer nodig dan een bed, niet? Ik wil jullie zeker niet verplichten maar als het de plaats is die soms tot frustraties leidt, denk ik toch dat je eens ernstig moet nadenken over hoe je dit kan oplossen! :)
En als jouw kamer geen oplossing biedt, moet je misschien eens verder kijken voor een weekendje uit in een hotelletje of zelfs op een camping?

Maar nogmaals, ik wil jullie zeker en vast niets opleggen! Jullie kiezen nog steeds en doe het zeker op jullie eigen tempo! Want uiteindelijk is het heel mooi dat je zo lang kunt wachten met seks! :)
Dans chaque petite chose, il y un ange...
Butterfly
Moderator
Moderator

Geboortedatum: 10 jan 1989

Berichtdoor Donna » di 19 jan 2010, 15:35

me86 schreef:Hallo iedereen

Een beetje ten einde raad post ik hier een bericht, in de hoop wat gemeende goede raad te krijgen.

De situatie: ik ben een jongen van 1986 die heel binnenkort het unief zal verlaten, maar maagdelijk. Ik loop daar nu al daaaaaaaaaaaagen op te denken, dag en nacht.

Ik loop er echt slecht van, ik overweeg eens call girl of zo te proberen, gewoon om van die onzekerheid af te geraken. Heeft iemand dat al gedaan? Is dat een idee dat overwegen waard is? Zijn er consequenties die ik niet zie....

thx

Wel, ik kan begrijpen dat je je onzeker voelt doordat "iedereen" het doet en jij wat achterblijft. Maar dat is heus nergens voor nodig ^^

Je 1ste keer komt wel....zelf was ik 19. Een bewuste keuze omdat ik altijd wou wachten tot mijn 18de en ik ben er zeer tevreden mee dat ik er tenminste de leeftijd voor had

Een callgirl zou echt wel stom zijn....is je 1ste keer niet iets dat je met die ene speciale persoon wilt delen? En wat zal men over je denken? Ik persoonlijk zou het er moeilijk mee hebben

Bovendien doet zo een callgirl het met jan en alleman en komt er geen greintje liefde aan te pas. Om nog maar te zwijgen over soa's en aids

Heb nog even geduld en spiegel je wat minder aan de rest. Je komt er wel
Born this way
Donna
Senior Member
Senior Member

Geboortedatum: 01 nov 1988

Berichtdoor Donna » di 19 jan 2010, 15:37

little general schreef:Ik sluit me aan bij meneer Dave hierboven...

Ik zou best jaren zonder kunnen hoor ^^ ok...ik ga niet zeggen dat ik het niet zou missen maar liever dat dan dat eender wie aan mijn lijf komt

Maar ik heb al gemerkt dat jongens hier minder moeite mee hebben
Born this way
Donna
Senior Member
Senior Member

Berichtdoor Dave » wo 20 jan 2010, 01:04

malika schreef:

Ik zou best jaren zonder kunnen hoor ^^ ok...ik ga niet zeggen dat ik het niet zou missen maar liever dat dan dat eender wie aan mijn lijf komt

Een sleutel die vele sloten kan openen is een geweldige sleutel!
Een schatkist die geopend kan worden door verschillende is een slechte schatkist.

:mrgreen:
Niet dat ik met iedereen direct naar bed zou gaan, maar ik ben toch rap te overhalen. :|
En zoals ze zeggen mannen hebben er meer aan dan vrouwen, wat ik in onze relatie jammer genoeg ook moet ervaren. :)
x
Dave
Senior Member
Senior Member

Berichtdoor Donna » vr 22 jan 2010, 21:39

Dave schreef:
malika schreef:

Een sleutel die vele sloten kan openen is een geweldige sleutel!
Een schatkist die geopend kan worden door verschillende is een slechte schatkist.

:mrgreen:
Niet dat ik met iedereen direct naar bed zou gaan, maar ik ben toch rap te overhalen. :|
En zoals ze zeggen mannen hebben er meer aan dan vrouwen, wat ik in onze relatie jammer genoeg ook moet ervaren. :)
x

Wel, ik kan enkel hopen dat je denkt aan bescherming mocht iemand je nog eens overhalen :wink: is zeer belangrijk tegenwoordig....
Born this way
Donna
Senior Member
Senior Member

Berichtdoor Druifje » za 05 jun 2010, 20:02

Wauw.. Ik was altijd bang dat ik het als enige nog nooit gedaan had... Maar blijkbaar ben ik niet de enige en dat lucht wel een pak op :)
Druifje
Member
Member

Geboortedatum: 30 mei 1991

Berichtdoor XxX » za 05 jun 2010, 22:00

Druifje schreef:Wauw.. Ik was altijd bang dat ik het als enige nog nooit gedaan had... Maar blijkbaar ben ik niet de enige en dat lucht wel een pak op :)

Daar moet je helemaal geen schrik voor hebben...
Er zijn er een heleboel van jouw leeftijd hoor! En zo hoort het ook vind ik persoonlijk.. Je moet het pas doen als je er volledig klaar voor bent! :)
Ik was ook 18, en ik denk dat er nog veel mensen mij volgen qua leeftijd.. ;)
En daarenboven, daar moet je trots op zijn!! ;)

Ik denk dat een jongen die je echt graag ziet liever heeft dat je nog niemand gehad hebt, dan dat je er al 316146346 gehad hebt bij wijze van spreken..
Dus hou het zo, totdat je echt iemand vindt bij wie je past ;)
Love, sex, magic
XxX
Moderator
Moderator

Geboortedatum: 16 aug 1990

Berichtdoor Dave » za 05 jun 2010, 22:11

XxX schreef:Ik denk dat een jongen die je echt graag ziet liever heeft dat je nog niemand gehad hebt, dan dat je er al 316146346 gehad hebt bij wijze van spreken..

Zéker!
x
Dave
Senior Member
Senior Member

Berichtdoor krijgertje » zo 06 jun 2010, 12:58

Ik was er ruim 21 voor ik ontmaagd was.. Ik heb het geluk gehad dat ik mijn prinsesje ben tegen gekomen (net voor ik 20 was) ^^
Maar ik weet dat er bij mij op de hogeschool nog veel maagden rondlopen hoor! Dus als je zegt dat je nog maagd bent na Unif, je bent ZEKER niet alleen! Er zijn er nog veel die wachten op de Ware (en terecht imo).
krijgertje
Member
Member

Geboortedatum: 22 aug 1988

Keer terug naar De eerste keer