me86 schreef:Bedankt voor de steunende reacties. Toch, ik blijf er heel vaak aan denken. Misschien (waarschijnlijk) te vaak, maar doe je eraan........
) maar actief zoeken heeft geen zin.

Dave schreef:3j zonder seks, wauw, respect.
Eens het gebeurt is, kan je niet meer zonder.
Maar als je na 3j er nog niet aan begonnen bent, wanneer dan wel...?![]()
x

?
coersje schreef:Haha, ja ik begrijp jullie wel, maar kan je missen wat je niet kent?
iig ja we zijn er wel mee bezig en we zijn er klaar voor maar er zijn wat complicaties, meestal de plaats, omdat we niet dicht bij elkaar wowen, ik op kamers zit en zij in een huis met 8 andere is het lastig om is rustig een avondje aan de kant te zetten daarvoor.

me86 schreef:Hallo iedereen
Een beetje ten einde raad post ik hier een bericht, in de hoop wat gemeende goede raad te krijgen.
De situatie: ik ben een jongen van 1986 die heel binnenkort het unief zal verlaten, maar maagdelijk. Ik loop daar nu al daaaaaaaaaaaagen op te denken, dag en nacht.
Ik loop er echt slecht van, ik overweeg eens call girl of zo te proberen, gewoon om van die onzekerheid af te geraken. Heeft iemand dat al gedaan? Is dat een idee dat overwegen waard is? Zijn er consequenties die ik niet zie....
thx

little general schreef:Ik sluit me aan bij meneer Dave hierboven...

malika schreef:little general schreef:Ik sluit me aan bij meneer Dave hierboven...
Ik zou best jaren zonder kunnen hoor ^^ ok...ik ga niet zeggen dat ik het niet zou missen maar liever dat dan dat eender wie aan mijn lijf komt
Maar ik heb al gemerkt dat jongens hier minder moeite mee hebben

Dave schreef:malika schreef:little general schreef:Ik sluit me aan bij meneer Dave hierboven...
Ik zou best jaren zonder kunnen hoor ^^ ok...ik ga niet zeggen dat ik het niet zou missen maar liever dat dan dat eender wie aan mijn lijf komt
Maar ik heb al gemerkt dat jongens hier minder moeite mee hebben
Een sleutel die vele sloten kan openen is een geweldige sleutel!
Een schatkist die geopend kan worden door verschillende is een slechte schatkist.
![]()
Niet dat ik met iedereen direct naar bed zou gaan, maar ik ben toch rap te overhalen.![]()
En zoals ze zeggen mannen hebben er meer aan dan vrouwen, wat ik in onze relatie jammer genoeg ook moet ervaren.![]()
x
is zeer belangrijk tegenwoordig....

Druifje schreef:Wauw.. Ik was altijd bang dat ik het als enige nog nooit gedaan had... Maar blijkbaar ben ik niet de enige en dat lucht wel een pak op

XxX schreef:Ik denk dat een jongen die je echt graag ziet liever heeft dat je nog niemand gehad hebt, dan dat je er al 316146346 gehad hebt bij wijze van spreken..

Keer terug naar De eerste keer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten