malika schreef:Mijn broer had hetzelfde probleem. Het enige wat hielp was medicatie. Ik ben even de naam kwijt maar zal het hier wel eens posten
Of vraag het mss aan je dokter of dermatoloog?

Gummyboy schreef:wat ik raar vind is dat als ik dagje veel nutella/speculoospaste heb gegeten dat ik paar dagen erna veel puisten heb...maar kan misschien ook toevallig zijn..

Gummyboy schreef:volgens dokter is het normaal...wat ik eigenlijk niet vind..
als het voor men 20ste niet weg is ging hij er iets aan doen.

doucevictime schreef:Bij mij werkten die dingen meestal niet. Ik ben er nu 21 en vind dat ik nog altijd te veel last heb van puistjes enzo (ook in mijn gezicht). Vind ik echt vervelend en vraag me af wanneer het eindelijk eens weg zal zijn...

doucevictime schreef:Kheb zo iemand waarbij ik ga voor mijn benen te laten waxen en ze heeft mij eens een gratis gelaatsverzorging gegeven, maar daarna was het niet echt beter.
Nuja, blijven afwachten zeker …

Dave schreef:Nja, als je je gezicht gaat schoonmaken met van die producten is het normaal dat je niet direct resultaat krijgt, of er nog (meer) puisten zijn. Die producten zuiveren nu eenmaal je huid, pas nadat je het regelmatig gebruikt ga je er geen last meer van hebben.
Wij hebben zo vorig jaar in labo dat eens gedaan met scrubs en creme en shit en ik moet zeggen, m'n vel voelde superzacht aan en het had wel zijn resultaat vond ik.![]()
Nu doe ik het soms eens als ik scrub zie staan, gewoon eerst reinigingsmelk, dan scrub, afwassen en nacht- of dagcreme.
Nja, beetje gay, maar t heeft zijn resultaat.![]()
x

malika schreef:Het is natuurlijk ook te zien welke producten je gebruikt. Als je clearasil ofzo gebruikt moet je niet op een mirakel zitten wachten...
Het moet al een goed (zeg maar duurder) product van bij de apotheek zijn op voorschrift van een dermatoloog. Of uit de parfumerie...Maar toch best dat je raad vraagt aan een dermatoloog
Of je bloed laten trekken bij de huisarts ^^ die kan dan zeggen waaraan het ligt
Er is een pil die zeer goed werkt. Ik ben de naam kwijt maar zet het hier wel wnr het me te binnen schiet en echt waar....Een kennis van me en mijn broer die beiden veel last hadden van puistjes (bij mijn broer zag je bijna zijn gezicht niet meer) bij hen is haast alles verdwenen. Alleen was het nadeel dat ze er zeer droge lippen van kregen maar dat is maar tijdelijk

Dave schreef:Je kan ook biergistpillen nemen.
x

Butterfly schreef:En dat zijn? Iets homeopathisch?

Keer terug naar Lichaamsverzorging
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast