Jeugd en Seksualiteit vzw

mijn probleem

Vind je geen rubriek waar jij terecht kan met je vraag of ervaring? Plaats het hier...

mijn probleem

Berichtdoor rifix » zo 18 maart 2012, 01:30

hallo,

Ik heb het gevoel dat ik mijn verhaal ergens moet vertellen en bij mijn vrienden kan ik niet echt terecht. Ik heb een goed jaar samen geweest met een meisje ze was mijn eerste lief, mijn eerste echte beste vriendin mijn eerste in alles op dat vlak eigenlijk. Maar onze relatie liep nooit echt goed we zagen elkaar graag en waren gelukkig. maar mijn vrienden konden haar totaal niet uitstaan, we veranderde alle 2, ik gedroeg me als een idioot. Dus na een jaar besloten we om er een punt achter te zetten.

Alleen bleven we elkaar zien als vrienden ook al was ik nog verlieft op haar. Onze vriendschap liep goed niet geweldig maar goed tot op een bepaalde avond ik haar naar huis wandelde we praten nog wat en ze kust me. Ik was geweldig blij ik hoopte dat ik alles deze keer beter kon doen eindelijk met haar gelukkig worden. Tot ze de volgende dag zegt dat ze een nieuwe vriend heeft mijn wereld stortte zowat in die vriend was ooit ook een van mijn beste vriende geweest. Ze bleef me zien en ze kuste mij meerdere keren ik ging er ondertussen volledig onderdoor. Na een maand of 2 maakt ze het uit en vraagt aan mij om iets te beginne ik de idioot die ik ben stemde meteen toe.

Waarom het toen fout liep weet ik niet maar ze maakte het na een tijd weer uit. Toen heb haar lang niet gezien ik wou haar ook niet zien en ik dacht dat ik over haar was. Een paar weken geleden staat ze voor mijn deur ze deed zoals vroeger en we kusten weer en alle goeie herinneringen kwamen terug. Ik heb toen gezegd dat ik even tijd nodig had ik wou nadenken. We hielden goed contact maar na 2 weken stuurde ze me dat ze iemand anders had. En ze wil vrienden blijven.

Nu voel ik me rot, alleen en denk ik dat ik dit ga blijven het alleen zijn dan toch. Ik ben niet mooi koppig en arrogant en dat zijn enkel de voornaamste eigenschappen van mijn 'o zo geweldige' persoonlijkheid. ik kan tegen niemand praten in mijn omgeving en ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Daarom wou ik het ergens schrijven.
rifix
Newbie
Newbie

Geslacht: man
Geboortedatum: 28 okt 1993

Re: mijn probleem

Berichtdoor doucevictime » ma 19 maart 2012, 15:11

Hmm, best een pijnlijk verhaal voor jou. Ik vind het ergens niet zo mooi van je vriendin dat ze zo met je gevoelens speelt. Het is precies alsof ze niet alleen kan zijn en telkens haar relaties fout aflopen ze weet dat ze even bij jou terecht kan. Maar ik kan fout zijn, want ik ken natuurlijk niet heel jouw situatie.

Volgens mij hoef je niet bang zijn om voor altijd alleen te blijven hoor. Je bent best nog jong en velen komen pas na hun 20 iemand tegen waar ze de rest van hun leven mee willen doorbrengen. Ik geloof trouwens ook niet dat die eigenschappen die je opsomt de enige zijn. Het is normaal dat je momenteel zo over jezelf denkt, maar er zijn vast ook veel positieve eigenschappen die jij bezit.
let your hips do the talking
doucevictime
Moderator
Moderator

Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 12 nov 1988

Berichtdoor Balance » zo 15 apr 2012, 21:05

Wat rot voor je! Ik zou in jouw plaats, hoe moeilijk het ook is, alle contact met haar verbreken, zodat zij ook eens voelt hoe het is. Je zult zeker en vast iemand anders vinden! Laat zeker niet spelen met je gevoelens!
Balance
Newbie
Newbie

Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 24 feb 1994

Berichtdoor Present » ma 16 apr 2012, 10:58

Balance schreef:Wat rot voor je! Ik zou in jouw plaats, hoe moeilijk het ook is, alle contact met haar verbreken, zodat zij ook eens voelt hoe het is. Je zult zeker en vast iemand anders vinden! Laat zeker niet spelen met je gevoelens!

Ja, ik zou in jouw plaats ook gewoon alle contact verbreken. Iemand die je zo 'gebruikt' verdient je aandacht niet. Alhe, het lijkt alsof ze altijd naar jou komt als ze even niemand anders heeft.
Present
Moderator
Moderator

Geslacht: man
Geboortedatum: 25 nov 1992

Keer terug naar Alles en niets