Jeugd en Seksualiteit vzw

Lastig probleem.

Vind je geen rubriek waar jij terecht kan met je vraag of ervaring? Plaats het hier...

Lastig probleem.

Berichtdoor Anoniempjee » di 15 nov 2011, 21:33

Hallo.

Ik doe dit verhaal anoniem, uit privacy.
Mijn probleem is het volgende:
Ik ben 14 nu. ik zit in het 2e middelbaar en ik ga meer om met meisjes en jongens.
Waarom? Al de jongens uit mijn klas voetballen tijdens de pauze, maar ik mag en kan niet voetballen omdat mijn zicht slecht is. Soms maken mensen daar lastige opmerkingen over zoals: Gay, homo, metro, enz.. Ik heb ook mannelijke vrienden, maar ik heb gewoon meer een klik met meisjes. en ben eigenlijk ook wel gevoelig. Als iemand mij uitscheldt, verdedig ik me wel, maar begin te wenen. Dat komt omdat ik een tijdje depri ben geweest enz.. Maar ik trek me ook alles aan wat mensen zeggen.
Vandaag was er een jongen, en hij zei:' Waarom ga je niet gewoon je gaan omkleden bij de meisjes' tijdens LO. Quasi alle jongens uit mijn klas zijn stoefers en players, enz. Wel eigenlijk niet allemaal, sommige die ik al ken van in het lager doen tof tegen me als ik alleen ben met hun. Als er andere jongens bij zijn doen ze anders. Maar eerlijk gezegd: ik kan dat niet. Soms zou ik wel een beetje meer een player willen zijn. Maar dat ligt gewoon niet in mijn karakter :?.Ik had in het lager wel veel vrienden. Soms denk ik dat het met ouder worden wel zal voorbijgaan. en waarschijnlijk is dat wel zo. maar nu maakt dat niets uit. want mijn probleem heb ik NU En me er niets van aantrekken kan ik niet. Op een eind begin ik te denken dat ik metroseksueel ben. en dat voelt ongemakkelijk. Ik heb wel veel vriendinnen. Maar ik denk gewoon dat ik mismaakt ben. Ik ben nu blij dat het er uit is.
Zou iemand plz willen antwoorden? Dan weet ik tenminste wat ik er aan kan doen.

Alvast mercitjes.
T.
Anoniempjee
Newbie
Newbie

Geslacht: man
Geboortedatum: 20 aug 1996

Re: Lastig probleem.

Berichtdoor XxX » wo 16 nov 2011, 00:53

Hallo!

Ik denk dat er helemaal geen probleem met je is!
Ik denk meer dat andere mensen JOU in een hokje willen duwen, zonder dat je dat zelf wilt / bent.
Blijf gewoon jezelf... Een meisje heeft uiteindelijk liever een gevoelige jongen dan een player (ik ben zo toch..))!
Ik vind het zelfs zielig van die andere jongens om jou zo te behandelen.. Dat zegt meer over hun dan over jou!
Love, sex, magic
XxX
Moderator
Moderator

Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 16 aug 1990

Berichtdoor Donna » do 17 nov 2011, 10:57

je bent helemaal niet mismaakt...

Ik vind dat je meer waard bent en intelligenter dan die hele bende players tesamen

Doe gewoon waar je je goed bij voelt en laat ze maar praten

Mensen hebben ALTIJD kritiek. Of je nu goed of slecht doet
Born this way
Donna
Senior Member
Senior Member

Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 01 nov 1988

Berichtdoor banana.. » ma 30 jan 2012, 00:54

ik maak hetzelde mee bij mij op school, iedere jongen van m'n klas stoot me ook uit.
en dan moet je altijd achter elke zin gay of homo aan horen, maar gelukkig heb ik de
meisjes nog :-D x
banana..
Newbie
Newbie

Geslacht: man
Geboortedatum: 04 aug 1997

Keer terug naar Alles en niets