Ik doe dit verhaal anoniem, uit privacy.
Mijn probleem is het volgende:
Ik ben 14 nu. ik zit in het 2e middelbaar en ik ga meer om met meisjes en jongens.
Waarom? Al de jongens uit mijn klas voetballen tijdens de pauze, maar ik mag en kan niet voetballen omdat mijn zicht slecht is. Soms maken mensen daar lastige opmerkingen over zoals: Gay, homo, metro, enz.. Ik heb ook mannelijke vrienden, maar ik heb gewoon meer een klik met meisjes. en ben eigenlijk ook wel gevoelig. Als iemand mij uitscheldt, verdedig ik me wel, maar begin te wenen. Dat komt omdat ik een tijdje depri ben geweest enz.. Maar ik trek me ook alles aan wat mensen zeggen.
Vandaag was er een jongen, en hij zei:' Waarom ga je niet gewoon je gaan omkleden bij de meisjes' tijdens LO. Quasi alle jongens uit mijn klas zijn stoefers en players, enz. Wel eigenlijk niet allemaal, sommige die ik al ken van in het lager doen tof tegen me als ik alleen ben met hun. Als er andere jongens bij zijn doen ze anders. Maar eerlijk gezegd: ik kan dat niet. Soms zou ik wel een beetje meer een player willen zijn. Maar dat ligt gewoon niet in mijn karakter
.Ik had in het lager wel veel vrienden. Soms denk ik dat het met ouder worden wel zal voorbijgaan. en waarschijnlijk is dat wel zo. maar nu maakt dat niets uit. want mijn probleem heb ik NU En me er niets van aantrekken kan ik niet. Op een eind begin ik te denken dat ik metroseksueel ben. en dat voelt ongemakkelijk. Ik heb wel veel vriendinnen. Maar ik denk gewoon dat ik mismaakt ben. Ik ben nu blij dat het er uit is. Zou iemand plz willen antwoorden? Dan weet ik tenminste wat ik er aan kan doen.
Alvast mercitjes.
T.

x