Jeugd en Seksualiteit vzw

Ik hou niet meer van haar.

Vrienden, vriendinnen, een lief, je gezin... Vreemdgaan, afmaken en andere zijn geen evidente onderwerpen. Heb je vragen omtrent relaties of zit je met moeilijke situaties? Hier kan je terecht met je ervaring.

Ik hou niet meer van haar.

Berichtdoor SOS » wo 13 jul 2011, 17:43

Haaii
Ik heb al 3 weken ong. een relatie met een heel lief meisje,
ik hield eerst heeel veel van haar maar nu opeens niet meer, als we zoenen, doe ik het zonder gevoel en jah ik voel eigenlijk niets voor haar..
Maar ik wil haar ook niet dumpen, want dan kwets ik haar, maar ik zie haar niet meer zo graag, wat moet ik doen??
help me plz;(
SOS
Newbie
Newbie

Geslacht: man
Geboortedatum: 21 mei 1998

Re: Ik hou niet meer van haar.

Berichtdoor Donna » wo 13 jul 2011, 20:04

Simpel, er een einde aan maken

Of je het nu doet of later...dat meisje zal sowieso gekwetst worden en het zou gwn oneerlijk zijn tegenover haar om te blijven liegen

Ik zeg nu niet dat je botweg moet zeggen dat het gedaan is en dan je gang gaan....
Born this way
Donna
Senior Member
Senior Member

Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 01 nov 1988

Berichtdoor Gummyboy » za 16 jul 2011, 19:18

Stel je eens de vraag "waarom zie ik haar niet graag meer?"..is het iets fysieks of iets aan haar gedrag?...of ben je iemand die graag "afwisseling" heeft om het eventjes grof te zeggen?
Gummyboy
Member
Member

Geboortedatum: 10 jul 1990

Berichtdoor little general » za 16 jul 2011, 22:30

Gummyboy schreef:Stel je eens de vraag "waarom zie ik haar niet graag meer?"..is het iets fysieks of iets aan haar gedrag?...of ben je iemand die graag "afwisseling" heeft om het eventjes grof te zeggen?

Of hij is nog jong en wilt nog niet zoiets serieus?
Of hij houdt van "the thrill of the hunt" en als hij het meisje eens heeft is de spanning weg?
And a gentle mix of Endorphins, Epinephrine, Norepinephrine, Oxytocin, Dopamine and Phenethylamine..
little general
Top member
Top member

Geboortedatum: 20 jul 1990

Berichtdoor XxX » ma 18 jul 2011, 12:42

Je bent nog heel jong, dan is het niet meer dan normaal dat je eerste relatie waarschijnlijk niet met het meisje zal zijn waar je voor altijd bij blijft..
Je moet wel eerlijk tegen haar zijn! Relaties zijn heel leuk, maar ook dit stom ding hoort er (jammer genoeg) soms bij...!
Love, sex, magic
XxX
Moderator
Moderator

Geboortedatum: 16 aug 1990

Berichtdoor MissAjuin » do 11 aug 2011, 22:00

En drie weken is toch ook niet zo lang? Waarschijnlijk zal ze misschien een weekje down zijn (je kan het moeilijk uitmaken zonder haar te kwetsen é), maar daarna verder gaan met haar leven en jij kunt weer op zoek gaan naar andere visjes in de oceaan ;)
A veces angel, a veces demonio, pero siempre yo!
MissAjuin
Newbie
Newbie

Geboortedatum: 04 jun 1994

Keer terug naar Relaties