Jeugd en Seksualiteit vzw

Ik wil hem ontmoetenn (: !

Verliefd zijn is een avontuur. Maar het gaat niet allemaal vanzelf. Zoek je tips of wil je ervaringen delen over versieren, flirten, je verliefdheid tonen, aanmaken of afknappers? Plaats hier je vraag of geef je mening. Voor hetero's en holebi's.

Re: Ik wil hem ontmoetenn (: !

Berichtdoor malika » vr 05 maart 2010, 15:37

Dat zal wel vanzelf gaan

Ik weet nog dat mijn vriend tijdens ons allereerste gesprek op msn ook zo kortaf deed terwijl ik probeerde te converseren ^^ Echt vervelend...

Maar hij had die dag wss een slechte dag want later spraken we een 2de keer en ging het beter en beter.

Je moet je gwn voorstellen dat je met een vriendin aan het praten bent, gwn jezelf zijn...Wss zal hij je ook wel vragen stellen of weten hoe je een gesprek voert dus het is niet alleen aan jou om alles in goede banen te leiden.

En als je het echt slim wilt spelen...check eens zijn pagina's op facebook. Staat er een groep tussen waar je ook naar luistert? Begin dan over het feit hoe geweldig je ze niet vindt etc...
Trust is like a mirror. You can fix it when it's broke...But you can still see the crack in his reflexion
malika
Special member
Special member

Geslacht: vrouw
Geboortedatum: 01 nov 1988

Berichtdoor Woesh » ma 08 maart 2010, 20:00

Hha had net alle moed verzameld voor een berichtje op facebook.
Had het net ingetypt, nam een heeeeele grote adem en stuurde et bericht.
wat ik NIET had gezien is dat hij NET tijdens die grote adem offline ging !!
Haha da's typisch dat zoiets mij moet overkomen, maar ja nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben , ik blijf proberen xp
En kan er wel mee lachen x')
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Geboortedatum: 12 jul 1995

Berichtdoor malika » ma 08 maart 2010, 20:55

Woesh schreef:Hha had net alle moed verzameld voor een berichtje op facebook.
Haha da's typisch dat zoiets mij moet overkomen, maar ja nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben , ik blijf proberen xp

Een privé bericht of via chat? Want als het om een privé bericht gaat kan ie het nog altijd lezen wnr ie terug online is

Het voordeel ook is dat je kan nadenken over wat je gaat zeggen
Trust is like a mirror. You can fix it when it's broke...But you can still see the crack in his reflexion
malika
Special member
Special member

Berichtdoor Woesh » ma 08 maart 2010, 21:05

malika schreef:
Woesh schreef:Hha had net alle moed verzameld voor een berichtje op facebook.

Een privé bericht of via chat? Want als het om een privé bericht gaat kan ie het nog altijd lezen wnr ie terug online is

Het voordeel ook is dat je kan nadenken over wat je gaat zeggen

Chat, privébericht vind ik veel te .. georganiseerd .. maar ja hij is niet meer online gekomen en morgen is het te laat om erover te beginnen, want ik ging reageren op eeen prikbord berichtje van hem op een groep waar ik fan van werd, en een paar seconden later hij ook (zag ik bij livefeed)
Dus weg gespreksonderwerp voor morgen, heb nu gewoon 'vind ik leuk' geklikt.
Maar ik zal morgen zoeken tot ik een onderwerp gevonden heb !
Ik daag mezelf uit om hoe dan ook IETS te zeggen deze week nog !
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Berichtdoor XxX » di 09 maart 2010, 10:20

Je kan het toch nog altijd zeggen?
Als hij morgen ofzo online komt, kan je toch makkelijk zeggen "hé, ben jij ook fan van..."?
Love, sex, magic
XxX
Moderator
Moderator

Geboortedatum: 16 aug 1990

Berichtdoor Woesh » wo 10 maart 2010, 11:29

Had gisteren direct toen hi online kwam het gevraagt.
Maar hij antwoorde niet en stond plots weer op half maantje.
Dus ik besloot het gewoon achter mij te laten.
Maar een paar minuten later antwoorde hij heel positief :D
Dus ik snel nog iets typen.
Maar toen ging die offline ..
Ga vandaag nog proberen iets te zeggen, maar deze keer weet ik echt niet wat :?
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Berichtdoor malika » wo 10 maart 2010, 17:32

Woesh schreef:Had gisteren direct toen hi online kwam het gevraagt.
Maar hij antwoorde niet en stond plots weer op half maantje.
Dus ik besloot het gewoon achter mij te laten.
Maar een paar minuten later antwoorde hij heel positief :D
Dus ik snel nog iets typen.
Maar toen ging die offline ..
Ga vandaag nog proberen iets te zeggen, maar deze keer weet ik echt niet wat :?

Gewoon beginnen met "hey leuke dag gehad" ofzo

Daar bestaat niet echt een gouden regel of handboek voor. Gwn jezelf zijn en doen zoals je met gewone vrienden praat
malika
Special member
Special member

Berichtdoor Woesh » wo 10 maart 2010, 20:49

K denk da k gewoon ga terugvallen op het onderwerp waarop ik hem de vorige keer heb aangesproken.
Altijd als ik zie dat hij online is en nadenk wat ik ga zeggen gaat hij ondertussen online, ookal heb ik het venstertje nog niet geopend.
Een teken dat ik hem eigenlijk in het echt moet aanspreken en niet op facebook?
Achja, eerst facebook, bandje opbouwen en dan in het echt ?

In het vervolg gewoon minder nadenken en gewoon doen.
Knop op nul, moed indrinken :razz:
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Berichtdoor Dave » wo 10 maart 2010, 23:38

Als je al iets op facebook hebt gezegd, kan je op school ook al eens hey, of hallo zeggen he.
Of ga je dan nog doen alsof je hem niet kent? :razz:
x
Dave
Senior Member
Senior Member

Geslacht: man
Geboortedatum: 17 apr 1991

Berichtdoor Woesh » do 11 maart 2010, 19:04

Dave schreef:Als je al iets op facebook hebt gezegd, kan je op school ook al eens hey, of hallo zeggen he.
Of ga je dan nog doen alsof je hem niet kent? :razz:
x

Nee maar heb maar 1 ding gevraagd waar hij op geantwoord heeft, en toen ging die off..
Dus als ik nu ineens hej enzo zeg in het echt gaat ie ook denken van 'die zegt een keertje iets tegen me op facebook en nu zegt die hey, raaaaaar!!'
of toch zoiets ..
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Berichtdoor Woesh » do 11 maart 2010, 20:25

DUS:
heb op facebook een klein gesprekje gehad, paar dingen gevraagd over onderwerp ..
En toen ik nog wat vroeg, ging ie offline zonder een antwoord, zonder 'doei' ofzo te zeggen..

Moet ik me dit erg aantrekken? Doe ik wel..
Hij reageerde tijdens het gesprekje wel snel en niet kortaf maar ja ..
Hij ging zo plots weg x'(

WAT NUUUU???

ik durf echt niks meer te doen nu ..
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Berichtdoor Dave » do 11 maart 2010, 22:46

Ik vind je soms écht raar, heb eens wat meer zelfvertrouwen. :D
Ik heb een vriendin ook "leren kennen" via facebook hoor.
Na 1 kort gesprek zei ik de volgende dag op school al hallo als ik haar tegenkwam in de gang.
Meer dan ff kort iets zeggen in de gang was er niet echt bij, aangezien mijn vriendin er ook zat en nogal jaloers was.

Daarna dan maar buiten school wat afgesproken en elkaar beter leren kennen. :wink:

En misschien was zijn internet uitgevallen, of moest hij snel weg, of was zijn batterij van zijn laptop uitgevallen, of zat hij bij een vriend en logde hij uit,... Kan zoveel zijn.
x
Dave
Senior Member
Senior Member

Berichtdoor malika » do 11 maart 2010, 23:50

@ woesh

Maak je niet zo druk ^^ stress is slecht voor je hart

Maar even serieus, er kan inderdaad een eenvoudige reden zijn. En hallo zeggen kan echt geen kwaad...Het is een vorm van beleefdheid. Ik zeg soms zelfs "goeiedag" wnr ik iemand voorbij loop op straat s'morgens ofzo

Heb je mss liever dat ie denkt "wat een trut op facebook spreekt ze me aan en hier doet ze alsof ze me niet kent"

Gewoon kalm blijven en vooral jezelf. Het is maar een jongen, hij zal je heus niet opeten ^^ En bovendien is het een goede oefening voor je om aan je zelfvertrouwen te werken.

Geloof me, ooit was ik zoals jou...Maar ik heb me herpakt en nu ben ik totaal veranderd. Ik denk zelfs dat ik tegenwoordig meer vreemden aanspreek dan mijn eigen vrienden LOL

@ dave

Ik geef je zeker geen kritiek want ik denk wel dat je een betrouwbaar persoon bent maar mocht mijn vriend zoiets doen zou ik het echt zeer verdacht vinden...

Ik vind het maar een raar idee...Een meisje na school ontmoeten om haar beter te leren kennen terwijl je een vriendin hebt.

Niet dat ik mijn vriend verbied vriendinnen te hebben (tot zolang iedereen correct blijft) maar meisjes ontmoeten is nog iets anders. Tenzij het spontaan op school of het werk gebeurt
malika
Special member
Special member

Berichtdoor Dave » vr 12 maart 2010, 22:54

malika schreef:@ dave

Ik geef je zeker geen kritiek want ik denk wel dat je een betrouwbaar persoon bent maar mocht mijn vriend zoiets doen zou ik het echt zeer verdacht vinden...

Ik vind het maar een raar idee...Een meisje na school ontmoeten om haar beter te leren kennen terwijl je een vriendin hebt.

Niet dat ik mijn vriend verbied vriendinnen te hebben (tot zolang iedereen correct blijft) maar meisjes ontmoeten is nog iets anders. Tenzij het spontaan op school of het werk gebeurt

Is maar gewoon een vriendin hoor. Ze was eens blijven hangen in het park aan onze school en vroeg of ik af wou komen en heb dat dan gedaan. We spraken elkaar ook wel via msn hoor. :wink:

Zij zat in't 5de en ik in't 6de. En nadat ik tijdens chrysostemos in een marcelleke(onderhemd) heb liggen paraderen wou ze mij leren kennen. Zij was duidelijk verliefd op mij, maar het was niet wederzijds. Maar zij is zo spontaan en dat is echt leuk, m'n vriendin is eerder stil en verlegen(en toen nog zo jaloers als iets). Dus een goede vriendin geworden. :wink:
Ik mocht zelfs niet praten met andere meisjes van m'n vriendin, dus moest ik wel achter haar rug m'n sociaal leven uitbouwen.
x
Dave
Senior Member
Senior Member

Berichtdoor malika » za 13 maart 2010, 14:32

Dave schreef:
malika schreef:@ dave

Is maar gewoon een vriendin hoor. Ze was eens blijven hangen in het park aan onze school en vroeg of ik af wou komen en heb dat dan gedaan. We spraken elkaar ook wel via msn hoor. :wink:

Zij zat in't 5de en ik in't 6de. En nadat ik tijdens chrysostemos in een marcelleke(onderhemd) heb liggen paraderen wou ze mij leren kennen. Zij was duidelijk verliefd op mij, maar het was niet wederzijds. Maar zij is zo spontaan en dat is echt leuk, m'n vriendin is eerder stil en verlegen(en toen nog zo jaloers als iets). Dus een goede vriendin geworden. :wink:
Ik mocht zelfs niet praten met andere meisjes van m'n vriendin, dus moest ik wel achter haar rug m'n sociaal leven uitbouwen.
x

Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik het niet zou accepteren..

Ik wil nu niet pretentieus overkomen maar mijn vriend is het soort gast dat wnr ie op straat komt de meisjes hem nakijken. Bovendien valt ie extra op door zijn lengte en kleding

Wnr ie me zou vertellen dat ie zo een meisje beter wilt leren kennen zou ik ook eerder denken dat dat meisje verliefd is en dus zal proberen hem te verleiden enz...

En ik moet realistisch blijven...jongens die dan zo iemand kordaat afwijzen zijn zeldzaam

Je toenmalige vriendin was wss heel onzeker
malika
Special member
Special member

Berichtdoor Woesh » za 13 maart 2010, 23:10

Hmmppff ja misschien..
Maar ik kom hem echt de laatste tijd niet meer zo vaak tegen in de gang.
Echt waar !

En trouwens ..
Ergens heb ik wel zelfvetrouwen.
Soms kan ik echt heel de wereld aan, dan voel ik me goed in mijn vel en wie commentaar op mij heeft, moet ik niet.
Maar andere keren voel ik me zo waardeloos en durf ik tegen mijn vrienden mijn mond niet eens opentrekken..
Soms ben ik neutraal, dan durf ik mijn vrienden aan te spreken en ik voel me dan ook goed, maar van het moment dat er een vreemde komt, word ik nerveus.

Vorig jaar had ik het veel erger, maar nu heb ik echt 2 uiterste ..
Ik weet echt niet wat ermee te doen..

Mijn vrienden beschrijven me ook niet echt als verlegen, ik stel me gewoon stoer op om door de dag te komen. Want ik heb geleerd dat je met verlegenheid nergens komt.
Dus ik begon te faken dat ik niet verlegen was, maar dat ben ik wel.
Als ik uit mijn eigen iets durf te ondernemen denk ik : 'here you go girl!' maar als ik niks doe denk ik weer helemaal het tegenovergestelde..

Ik wou dat ik niet moest faken, dat ik net zo zelfverzekerd was als ik wil zijn ..
Woeshh ..
Woesh
Junior Member
Junior Member

Berichtdoor malika » zo 14 maart 2010, 14:31

Dat is normaal. Vele jongeren zijn zoals jou ^^

Je moest eens weten hoeveel mensen een grote mond opzetten terwijl ze diep vanbinnen verlegen en onzeker zijn

Iedereen heeft wel eens goede en slechtere dagen
malika
Special member
Special member

Vorige

Keer terug naar Verliefdheid